Friday, October 29, 2010

ADDICTED TO?????

   Salam...harap suma yg menjengah ke belog aku nie berada dalam keadaan sihat,hepi n bahagia selalu hendaknya...hmm..aku mulakan mukadimah dulu la sebelum nk ke main point k..apa yg korg addict dlm idup korg???hmm..pendek citer apa yg korg paling taksub la nk wat dlm idup korg wat masa nie or masa lalu ke..hehhehe..hmm..nk kongc citer nie..aku ada beli 1 majalah nie..nama majalah 2 Female...korg kena beli dan bca kesah pasal addict dlm majalah 2..Yg paling aku tertarik citer dari seorang anak mengenai mak dier..mak dier nie sangat addict maen farm ville..ala...yg korg sll berkebun dlm fb 2..yg 2 la...Mak si pengirim cerita nie mula minat dan taksub nk maen farm ville lepas belajar komputer..Cikgu tempat mak dia belajar komputer tu suh mak dia wat acc.FB..start dr ari 2..kejer mak dier maen farm ville jer..sampai msk pon sume dier n adik beradik laen yg kena take over..mak dier nie sanggup bngun seawal jam 3.am. tuk harvest tanaman dier 2..sanggup set alarm nie..bdget masa tuk bgun harvest tanaman dier 2.lawak2...addict mak dia 2 xsampai di si2 jer..dier suh suma anak-anak dier n kwn2 dier yg laen maen farm ville gak..sebab dier nk bg adiah dr farm ville dia 2 kat suma org..ish..memang lawak tol la...yg penting jgn addict yg pelik2 dan smapi merosakkan diri dah la..dlm buku 2 lg ada org yg addict ngan blackberry,beli dress DIOR sampai RM14000..Ya Allah...kayanya la org 2...hmm..org kalau dah tergila2kan sumthng..sanggup wat apa jer nk dptkan bnda yg dorg nk...hmm..aku xda la nk addict bnda2 cm2..sbb mana la mampu nk beli bju semahal 2..setakat minat n smpan minat 2 jer....nk tahu x aku pny addict sekarang apa???hehehhe...continue next story k kawan2...luv u all wif full of my heart..


I'm Addicted to????
 

No comments:

Post a Comment