Friday, October 22, 2010

'missing'

        MISSING..bnyk mksud sebenarnya..ilang,sedang merindui,tertinggal n laen2 la..hehhehe...tjuk aku mlm nie..missing...missing sbb????aku dah ilang gg geraham atas 2 dr last..gg ke 16..nsib baek la gg yg xnmpk kan??hehhe.kalau x kna pakai gg palsu la jwbnyer.hehehhe.. aku rindu jgk gg nie..wlaupun gg nie bnyk wat aku terseksa..sebenarnya bkn salah gg kan??huhuhu..inilah akibatnya terlalu taksub nk kuruskan pp..selama bbrapa taun taw aku asyik kunyah benda nie..pendek citer kalau xda bnda nie xbleh duduk la..sbb rasa pp aku GEMOK..huhuhu..ini lah akibatnya..PADAN MUKA AKU..huhuhu..bila tension skit gg nie jer mula la aku kaco kwn2...nyanyi kuat2..klakar jer..ngis kuat2 dah terlalu biasa da..heheh..oooo...gigiku...aku merinduimu..huhuhuhu..
    Kesah bermula apabila aku stat kunyah blik bnda 2..apa lg..skit la...mula la nk terhegeh2 g jmpa dentist..dr. bg painkiller je at 1st...bleh thn lg....(nie taun 2009 aku sakit gg)..pastu...aku stop kunyah bnda 2..smpai la semester ke 4 pengajian,aku stat blik kunyah..tanggal bpa hb ntah..lupa da..pendek citer Oktober 2010..bru jer..hehhhe.aku da mula blik g jmpa dentist..sbb xtahan sgt dah..stiap minggu jer muka aku..mula2 Dr.ckp gg awk nie dah mati la..smada kne cabut or sy nk try dulu wat dressing...kalau bleh selamtkan sy slmtkan...blik la aku dgn perasaan hampa..sbb aku kne thn lg azab nie...nx week g lg..sb skit lg..Dr.bg ubat thn skit jer..smpai la ku da btul2 nekad aku nk buang gg nie...maka,tanggal 18 oktober 2010,ISNIN,lbih krg jam 09.30..aku g PKU.n ckp kat Dr. yg aku nk cabot gg nie..Tenkiu sesangat kat teman aku krana dia sentiasa ada,menemani aku,isau kalau aku sakit n bg aku semangat bila aku sdg skit..sayang dia sangat2...
    Lama gak tunggu kat PKU 2..kira2 2 jam la..kul 11.00 aku dipanggil msuk dlm bilik dentist,,tp 11.30am bru dibius gusi aku nie..lps beberapa menet kena bius...Dr.pon mula la operasi nk cabot..tahu x apa dr.ckp?Ya Allah..kuatnya gg awk nie...org laen dr cabot skali jer trus blik,,aku smpai 4 kali bius,,skit Tuhan jer yg tahu..mcm sdg nazak..nauzubillah bila ingat blik...tanakkkkkkkkkk da!!!serik,,takut..smpai darah terpercik kena abis muka aku..Dr.2 lap la muka aku pas akhirnya gg 2 dah berjaya dicabot..INGATkan pas cabot lega la kiranya...unfortunately..x..azab dia lg teruk  aku kena tanggung..sblum blik dr pesan..dr.bg awk painkller taw..sbb awk mgkin akn rasa skit pas abis bius nie..sb gg awk sgt susah nk cabot..utk pengetahuan,smpai skrg skitnya xilang2 lg..probably.aku bkal menjengah lg PKU 2 nx week kalau xok jgk bngkak nie..Ya Allah..tolong la kurangkan skit aku nie,,n legalah skit ku ini..amin..
    senyumku sudah tidak seindah n semanis(perasan) dulu,,,,semuanya gara2 gg geraham ku yg 1 ini..huhuhu..amik iktibar kwn2 dr kesahku ini..bg aku,sakit gg la skit yg plg perit n terseksa sepanjang idup aku..very hard 2 say dat...i miss my teeth(hehehhee)

         

No comments:

Post a Comment