Wednesday, October 27, 2010

Kesedihan Melanda Diri..

     Salam n semoga semua yg singgah ke blog nie berada dlm keadaan bahagia hendaknya..Hmmm...arinie xda kot citer pasal si jejaka n si gadis..Nk citer pasal dri sendri jer..huhuhuhukk..As usual aku xda kls lg arinie..so,lepak2 kat bilik jer..aku lebih melayan aku punya sayang nie..my lappy..kalau xda dier sunyi la hidupku ini..Hmm...stop la citer pasal 2..
   K,mukadimah dah abis da..msuk bab isi plak k..apa yg aku nk citer sebenarnya pasal sedih..aku sdih sgt smlm..sedih sgt..sedih sb rindu org yg aku syg...org yg aku rasa mcm dah xlg rapat dgn aku bila munculnya org laen..perasaan aku kah atau mmg kebenarannya???aku sgt merindui org itu..rasa sebak sgt smlm bila dgr citer pasal dier..tp citer yg aku dgr 2 dah bkn dr mulut dier sndri..dr mulut org laen..kalau x aku la tempat 1st dier refer,dier citer,minx pendapat..pendek citer..i always be the first la..skrg x lagi...bila adanya org laen yg dah jd org 1st dier akn refer..xpa la..aku mampu berdoa kebahagiaannya dgn org 2 wlaupun aku x brp nk merestui hub 2..tp sapa la aku kan??nk hlg dier..sebenarnya..ada perselisihan faham sikit antara kitorg..tp msg2 diam..hub yg rapat mula rengang,kemesraan mkin ilang..sumenyer kini jauh..jauh..n mkin jauh...tu yg aku rasa..tp hati aku tak penah sesekali jauh drnya..aku seorang yg cpt memaafkan n cpt lembut hati..aku boleh trima dia dgn org 2 andai dier betul2 pujuk hati aku nie..tp mlgnya..dia skadar memohon maaf n berlalu pergi..sedih kan???aku yg salah ke??

   Air mata sudah xdapt ku bendung lagi..ia perlahan-lahan mulai memenuhi kelopak mata..akhirnya..berderai jua..gugur membasahi pp..air mata mengalir bak air sg yg laju arusnya...ia membuktikan betapa aku amat menyayangi org itu..tp dia???sayang kah padaku???
perasaan sedih n sgt menyakitkan nie tidak dapat ku simpan lagi..aku perlukan seseorang..seseorg utk berkongc apa yg aku rasa skrg..aku perlukan seseorg utk luahkan apa yg telah lama terbuku di kalbu..kawan2 ketika itu ada bersamaku..

    





  Tq veri much kat kawan2 aku yg sudi dgr apa yg aku rasa,apa yg aku pendam...n tq jgk sbb bg pendapt n nsihat kepadaku..luv u all.tp di manakah org mucuk??heran kan??Masih ada yg terbuku lg kat ati nie...aku perlukan dia...lepas jer citer kat kawan2..aku rasa xlengkap kalau xberkongc dgn org mucuk..







  Risau org mucuk bila aku cakap aku tgh sedih..tgh dilanda kesedihan..dia suruh aku jumpa n luahkan apa yg aku rasa n apa yg aku simpan selama nie kat dia..sambil berjalan2..aku crita sumer yg aku rasa kat dier..dier pendengar yg baek..dier beri aku ruang utk aku lepaskan semua yg terbuku kat dalam hati..pas abis jer aku cerita...dier mula berbicara.."awk kena sll bersangka baek..bersangka yg baek2 jer dgn org yg awk syg 2".awk skrg bermain dgn perasaan sendri..sedangkan dier xrsa apa2.awk yg tangung kepritan yg awk cipta sendri..think positif k..lebeh kurang mcm 2 la ayt dier..agk pnjg lebar dier nasihatkan aku..berderai air mata tatkala itu..TQVM Org Mucuk...sebab sudi pnjmkan tlinga,mata.mulut,n apa yg awak ada utk saya..Perasaan aku berbaur..Antara sedih n lega...lega bila dah dpt lepaskan sumer yg terpendam..Adakah ianya betul2 dah selesai???selesai kah??atau pon sebaliknya..





perasaan aku skrg......aku rindu mak aku...sgt rindukan mak..bila ada dgn mak,xtahan dgr mak berleter..tp mak berleter sumer utk kebaikan..bila dah jauh dari mak...aku dpt rasa 1 perasaan yg aku sendri xtahu nk ckp...yg aku tahu..aku rindukan mak aku.......
Mak...kak syg mak sgt...







No comments:

Post a Comment