Saturday, October 23, 2010

RINDU

    Salam. n selamat pagi..ku panjatkan rasa syukur yg tidak terhingga kepada NYA diatas segala nikmat kurniaanNYA..di atas kesihatan yg baik,akal fikiran yg cerdas,tubuh badan yang sihat n nikmat rezeki yg melimpah ruah..Alhamdullillah...Aku bersyukur sgt kerana masih diberi kesempatan oleh ALLAH untuk terus bernafas di buminya bg mencari sebanyak mungkin amalan n bekalan untuk di bawa ke hari muka kelak....Selawat n salam buat junjungan BESAR Nabi Muhamad S.A.W. Rasa rindu tak terhingga tatkala ini..aku merindui insan yg plg aku syg di dunia ini..
    Insan yg mnjaga n membesarkan aku sejak dr kecil,insan yg bnyk bersabar dgn karenah ku,turut dgn segala permintaanku,sentiasa berdoa untukku, sentiasa ada dgn ku,dengari aku,.. Ya Allah...aku sangat merindui beliau...tp mlgnya..Insan yg begitu penting dlm hidupku ini telah tiada,,Beliau telah pergi menghadap Illahi n telah tinggalkan aku...AL-FATIHAH untuk "TOK" Hajjah Aishah binti Hassan..Sesungguhnya aku amat merinduinya..
      Apa nk citer ae???xda bnda yg best jd semalam..tp nk tulis gak kat sini.hehehe.setelah beberapa hari ni aku mengalami ketensionan yg xpulih2.akhirnya aku ada kerja nk wat..iaitu menyiapkan speech utk vvip sempena kejohanan berbasikal yg U aku anjurkan..hehehe.ok stop citer pasal keje. next story k... mlm 2 aku lyan citer UP smpai kul 4.30 pg..adoyai..esknya kena bgun awl lak..tp xpa,dah biasa.hehehe..best sgt citer 2..sgt2 tersentuh..pendek kata aku bg 5 stars la.ada ke lelaki or husband yg mcm dlm citer 2???kalau ada alangkah indahnya dunia...ok stop citer psal 2..semalam aku merajuk dgn org tu..geram sgt..bkn teruk pon slh dia..tp cuma aku nie tgh nk mrh n hormon xstabil kot.hehehe..lps jer majok aku dpt mkn kfc.hehehe.tq sgt kat org yg mucuk cgt 2.hehe.
    Semalam aku ada view blog kwn aku n bca kesah dia.Takut ada,kesian pon ada..Untuk kawan aku 2..aku doakan semoga dia tabah menghadapi ujian dr Tuhan.dgn ujian kita akan menjadi lebih matang..di akhir blog dia berbunyi "sesungguhnya ia dtg tidak diminta dan pergi tidak dipaksa".mysterious actually,nuthng 2 say..sume 2 kerja Allah.apa yg kita bleh wat hanya berdoa n tawakal jer padanya..moga2 kwan aku nie kuat menghadapi n mlwannya..stop suda psal kawan aku nie
   Next story aku nk citer pasal blog nie(bpa bnyk sory da..)...aku nie bru jer nk berjinak2 dgn dunia blog nie.bnyak bnda yang aku tak tahu..mujurlah ada org mucuk 2 yg membantu..tp belum cukup ilmu lg pasal blog nie.bru 10% jer.hehehe.kena bljar lg.kalau x xlulus ler..hehhehe.Org mucuk 2 bertungkus lumus cari info cmne nk wat bg blog aku nie tantek..cian dia..tq org mucuk kerana membantu saya...nt kte blnja kfc taw..eh,tersalah taip lak abc taw..hehehhe...syg org mucuk lebey la...hehhehe.ok stop citer pasal org mucuk nie...sapa la org mucuk nie kan????hehhee.
   Nak citer la pasal my bff nie..actually dia kwn 1 sek..pas SPM masing2 blajar kat tempat laen...minx izin ye bff utuk aku pamerkan kesah anda di sini..i did'nt mention ur name but cukup la sume org tahu dia my bff..seorg yg setia dlm perhubungan tp apakan daya Tuhan menguji dengan hub kasih sayang yg dibina kecundang di tengah jalan. To my bff,be strong dear..percayalah...ada org yg lebih baek yg akan ALLAH temukan dgn kamu..yg baek selalunya dtg lambat,,percaya itu...mis ur choc cake..dpt mkn skali jer.2 pon siket,,nk lg r....hehehe..aku xtahu mcm mana aku bleh rapat dgn dia..yg pasti aku selesa bersama n berkawan dgnnya...
  hmmmmmmmm...rasanya stop dulu setakat ini..kembali dgn crita yg lebih menarik next season(bleh plak mcm nie kan??)hehehe..


     
  

No comments:

Post a Comment