Tuesday, October 26, 2010

Starving To Death..

              Salam n selamat pagi..Hari nie aku nk berkongc lagi cerita mengenai si jejaka n si gadis pada anda semua..Kisahnya bermula begini..Si jejaka berkata kepada si gadis..i'm starving 2 death...kesian pada si jejaka..mksudnya lapar la 2.hehehe.tp sebenarnya bukan si jejaka 2 yg kebuluran menahan lapar,tp si gadis yg sebenarnya menahan perut yg minx diisi itu...agak kasian..sebok kata si gadis sehingga tidak sempat untuk menjamah makanan..semua kafe berdekatan telah tutup..Jam telah menunjukkan jam 12.00 lebih ketika itu...terlalu bnyak keja si gadis sehingga lewat pulangnya..Si jejaka tetap setia menunggu n melayan karenah si gadis n menurut semua permintaan si gadis..risau katanya jika si gadis lapar..malangnya semua kafe sudah tutup...huhuhu..hampa si gadis n si jejaka..yg bukak ketika itu hanya mini mart sahaja...maka masuklah si jejaka n si gadis ke dalam mini mart itu, si gadis memilih untuk membeli vitagen manakala si jejaka memilih minuman kegemarannya Yeos Kundur..setelah selesai memilih.maka kedua2nya ke hadapan kaunter untuk membayar..dalam perjalanan ke kaunter si gadis terpandang lak coklat..maka diminta si jejaka membelinya..Maka keduanya pulang lah ke tempat tinggal masing2.Dalam perjalanan..masing2 tengah bercerita pasal lagu Alif Aziz ft. Joanna..kelakar lagu nie..tp mnjadi kegemaran si gadis..Untuk pengetahuan,arinie macam selalu si gadis akan tetap merajuk even tnpa sebab...rasanya lebih 3 kali si gadis 2 merajuk hari nie..ish..cepuk jugak si gadis nie..bikin aku geram jer la...huhuhu.Si jejaka setia memujuk macam selalu..Ok..stop ah citer pasal si gadis n jejaka 2..aku nk citer pasal diri aku plak..
 
  
   Hmmmmm....arinie,,xbanyak benda yg bez..aku lagsung xda claz hari nie...so,aku memilih untuk lepak kat bilik jer smbil melayan fb n muvi...Sambil2 melayan fb 2 aku dapat col dari org mucuk.Beliau suh aku tukar template blog aku nie...untuk pengetahuan org mucuk la pembaca setia blog aku nie sejak awal penubuhan blog nie lagi..(ayt skema)Adoi..kenapa lak nk kena tukar nie..aku da suka sangat ngan wallpaper 2...lps tu aku trus bkak blog aku sb nk tgk apa yg dimaklumkan org mucuk 2,memang aku WAJIB tukar wallpaper 2..Nauzubillah..aku xprasan ada sumthng yg xkena ngan wall paper 2..huhuhu..Tentiu cgt2 kat org mucuk di atas kprihatinan beliau..Sayang awak lebey la..mwah2..hehehe.Sebelum 2 aku n member2 yg len da selamat menyambut hari jadi sorg kwan kami kat cni..Nama kwn aku 2 Siti Fatimah.Oleh sbb dia lebih tua dari kami,maka kami mengelar n memanggilnya dengan gelaran kak tim..hepi besday kak tim...yg ke 25..moga panjang umo n murah rezeki..makan kek coklat..cedap..yummy2..

          Malamnya,kena bersiap2 ke Pusat Kegiatan Pelajar lak.. nk g jwb kuiz Financial Management 1 dgn member2 yg len...berjam2 la kami wat kuiz on9 2..al-maklumlah stick 2gether la katakan..hehhehe.pukul 12.00 bru siap jwb kuiz yg sebanyak 12 soalan sahaja tu..huhuhu..Balik jer dari jawab kuiz 2..aku terbayang2 kek secret recipe..huhuhu.simpan jer kat dalam ati(ayt sedih lak).any1 want 2 treat me?????kompom2 la xdak sapa nk blnja aku nie..semua wat muka sekupang jer..huhu.simpan dulu hajat nie..balik umah nati aku nk g beli jugak kek choclate indulgence,brownies walnut n yg terbaru mnjadi kegmaran aku n org mucuk butterscotch cake..hehheehe..Hmm..so untuk menhilangkan kempunan tgk gmbar pon jadilah kan???okeh???hehhehe..

 
                   

 



    

No comments:

Post a Comment