Friday, October 15, 2010

BOSAN

        Bermula la kesah aku nk wat blog nie..Arinie 15/10/2010,lbih kurang jam 4.20 ptg n time azan asar tengah berkumandang aku done create blog nie..terasa bosan sgt2..ari yg sgt bosan..xtaw nk watpa kat bilik..so,dgn itu aku pon mula la membuka laptop n trasa nk create in blog..pas je done create in..apa lg..tulis la kat cni utk menghilangkan kebosanan yg tidak dpt terbendung lg...bosan sgt..xda sapa kat bilik..Esemen pon xdak,nk fb..mcm bosan jgk..adoi..nk kuaq???xdak geng..sbb suma msg2 sebok ngn esemen..aku sorg ja yg free nie..heran gak..huhhu..

       Layan lagu 6th sense..Menyesal...bes gak..mmg tjuk n agenda aku ari nie adalah BOSAN.terasa nk tgk PM bentang bajet 2010..tp mls nk naek bilik tv...smbil menulis blog  n smbil ber'adoi" nie sebenarnya..gg geraham aku yg ke 16 nie trasa sakit lg la...bru jer g jmpa dentist smlm..lg 2 minggu kena dtg blik..dentist 2 ckp dia nk wat "dressing".Apa kobonda la 2 ek???nk tnggu 2 minggu da mcm 2 bln jer..da la aku nie jenis xtahan sakit..adoi...help2!!..so,yg bleh aku wat SABAR n mum ubt thn sakit jer la..sampai bila la kesudahan sakit gg aku nie..huhuhuh


             

No comments:

Post a Comment